Pytania i odpowiedzi

FAQ - wszystko co dotyczy kwestii sklepu Nattimeble.pl

- tutaj będą pojawiać się odpowiedzi na pytania (ciągła aktualizacja)

Pytania meblowe + odpowiedzi meblowe

  1. Potrzebuję szafkę bufetową ale w wymiarze 90 cm szerokości, czy robicie zamówienia specjalne?  - Tak, wykonujemy je w tzw usłudze Premium lub zamówienia specjalnego - przedstawiamy wizualizację, koszty, termin wykonania, doradzamy. (prosimy napisać pod kontakt@natti.pl) .
  2. Chcielibyśmy aby szafka w zygzaki miała wnękę po prawej stronie na sprzęt audio-video. Proszę bardzo, przewidujemy drobne zmiany konfiguracyjne mebli - koszty związane z tym są nieznaczne, wydłuża się termin realizacji - o długości którego poinformuje nasz konsultant.
  3. Czy można zamówić nóżki meblowe, których nie macie w ofercie? Tak, jest taka możliwość (prosimy o kontakt pod  kontakt@natti.pl).
  4. Czy meble mają wzór po bokach? Tak, meble są przyozdobione wzorem również z prawej i lewej strony.
  5. Czy wykonujecie kuchnie pod wymiar, meble kuchenne? Tak wykonujemy, najczęściej są to zamówienia pilotowane przez architektów, dekoratorów - wykonujemy je w formule Premium lub zamówienia specjalnego (wykonanie wymaga konsultacji, zajmuje określony czas + czas na korekty + czas na transport z montażem)(prosimy o kontakt pod  kontakt@natti.pl).
  6. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia? Pod jakim adresem? Nie jest udostępniana opcja odbioru osobistego, zarządzamy logistyką zamówień w ten sposób, że wszystkie produkty standardowe wysyłane są kurierem lub dedykowanym transportem.
  7. Czy można zamówić złożony mebel? Tak, taka usługa działa w meble Natti, mebel jest montowany po wyprodukowaniu, zabezpieczony i pakowany na paletę. Tego typu usługa jest wyceniana indywidualnie w związku z różnorodnością gabartytową wysyłanych zamówień oraz możliwościami dostarczenia do danej lokalizacji.
  8. Wysyłacie meble za granicę? Tak, meble wysyłamy za granicę, wysyłki do krajów poza UE wiążą się z potrzebą odprawy celnej oraz innym cennikiem wysyłkowym (prosimy o kontakt pod  kontakt@natti.pl).
  9. Czy wykonujecie same fronty na zamówienie? Tak, w formule Premium i zamówienia specjalnego (prosimy o kontakt pod  kontakt@natti.pl).
  10.  Tutaj może być Twoje pytanie - jesteśmy do Twojej dyspozycji pod powyższym adresem e-mail.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl